21. september 2008

Nepremočljive knjige

Ste se že kdaj namakali v kakšni banji, kjer je bilo prav prijetno, ste se pa vendarle dolgočasili? Ste že kdaj zdolgočaseno sedeli v kakšnem jaccuzziju (doma, v termah ali celo na križarjenju), pa niste vedeli, kako se tudi razvedriti? Bi vam prijalo ure in ure sedeti na peščeni plaži z nogami v vodi in brati napeto kriminalko? Ali pa brati celo na pozibavajoči se blazini, drvečem čolnu ali mokri jadrnici?
Jasno da to ne gre! Ker se knjige ne smejo zmočiti (ali zamazati z oljem za sončenje …).

Rešitev je v novem izdelku: »Water-proof Books«™ - »Nepremočljive knjige«™

Tako, kot ste doslej pri nakupu knjige izbirali med trdo in mehko vezavo ter žepno izdajo, pa bodo v prihodnosti imeli v (boljših) knjigarnah, letaliških prodajalnah, hotelskih trgovinah, turističnih krajih, stojnicah na plaži itd … knjige z (o)znako(m) »Water-proof Books«™, katere boste lahko brez skrbi in povsem sproščeno brali, zamazali, prali ter namakali v vodi.

Za izvedbo te moje genialne podjetniške ideje, katero pa vam velikodušno podarjam, je potrebno storiti le nekaj enostavnih korakov, po naslednjih navodilih:

1. Čim prej prijavite patent in registrirajte blagovno znamko (kdor bo čakal na ponedeljek, bo mogoče že prepozen, zato priporočam spletno prijavo). Ne varčujte z denarjem in patentirajte v vseh državah, razen morda v Mongoliji …
2. Poiščite kakšnega dobrega inženirja (kemijske, grafične ali papirniške smeri), da se bo lotil tehničnega problema: kako izdelati nekaj papirju podobnega, kar pa se lahko brez posledic zmoči … Po mojem mnenju bi bila to neke vrste plastika ?
3. Poiščite malo bolj napredno tiskarno, kjer vam bodo naredili prototip. Knjiga mora navzven izgledati povsem enako, kot če bi bila iz papirja, vključno s platnicami.
4. Namakajte jo vsaj dve uri v banji, od tega pol ure pod močnim curkom vode. Ta faza testiranja je zelo pomembna, tako rekoč kritična točka projekta! Če vam bo knjiga razpadla, se vrnite na točko 2.
5. Poiščite kakšnega pravnika, da vam bo pripravil predlog franšizne pogodbe, katero boste ponudili običajnim založnikom: knjige naj tiskajo tako kot papirnate, le da mora biti na teh novih oznaka »Water-proof Books«™ in da vam pripada 5% od prodajne cene …
6. Ko boste imeli podpisanih dovolj franšiznih pogodb (na primer z Mladinski knjigo, GV Založbo, od tujih pa priporočam predvsem Amazon), najemite še kakšnega ekonomista, da vam izdela poslovni načrt, ustanovi podjetje ter opravi druge formalnosti …

Poslovnega načrta se sicer lahko lotite tudi sami … V tem primeru vam bodo prišli prav tile napotki:
http://www.mta.ca/rendezvousbiosciences/day3panel-ppt/Roger%20Bernier.ppt

Nekaj prednosti in nekaj pomanjkljivosti:

PROs: Ogromen (globalni) trg. Doslej brez konkurence. Milijonski profiti. Možnost razširitve od knjig tudi na revije.

CONs: Hitra obogatitev (slovenski sindrom): ljudje vam bodo zavidali; morda vas bodo celo označili za tajkuna; nadležni mediji; psihološke težave.

Morda še namig za tako imenovano »Exit Strategy«: ne najemajte kakršnihkoli kreditov, ne podpisujte nobenih dokumentov, nikomur nič ne zaupajte !

Pa veliko uspeha!

*Priporočeni link: http://www.tomazic.info/images/10a.jpg